Kāpēc mēs turpinām atgriezties Annas Marijas salā

7 iemesli, kāpēc Annas Marijas sala ir ideāls ģimenes ceļojumu galamērķis un kāpēc mēs turpinām atgriezties gadu no gada

ami-izpaušana-01-01

Ir vietas, kuras apmeklējam, kas atstāj nospiedumu mūsu sirdīs un elpo gaisu mūsu dvēselēs. Tās ir vietas, kurās es atgriežos. Annas Marijas sala, Florida, ir viena no šīm vietām.

Kad es pirmo reizi ierosināju emuāru autore atkāpjas Anna Marijā visi bija sajūsmā, bet lielākajai daļai cilvēku nebija ne jausmas, kāpēc es to ierosināju. Lielākā daļa grupas pat nebija dzirdējuši par šo mazo salu apmēram stundu uz dienvidiem no Tampas, Floridā. Es nekad par to nebiju dzirdējis tikai pirms trim gadiem. Un tagad tā ir viena no manām laimīgajām vietām.

Kad mēs pirmajā vakarā staigājām vakariņās vakariņās, viens no maniem draugiem jautāja, tad kas ir Anna Marija, kas lika jums šeit izvēlēties atkāpšanos? Kas ir tas, ko tu tik ļoti mīli?

Dažas minūtes vēlāk viņi saprata, man nekad nerunājot ne vārda.

Kāpēc Annas Marijas sala ir atgriešanās vieta

Ikvienam, kurš ir bijis pie Annas Marijas, jūs droši vien jau zināt. Tiem no jums, kas to nav darīju, es mēģināšu izteikt vārdos savu mīlestību pret pilsētu, bet vienīgais patiesais veids, kā saprast, kāpēc es to tik ļoti mīlu, ir doties tur.

Sajūta

Esmu bijis daudzās pludmales pilsētās, piekrastes pilsētās, tropu pilsētās, jūs to nosaucat. Viņiem visiem ir sava sajūta, bet daudziem ir šī pludmales sajūta + tūristu izjūta. Anna Marija to nedara. Tiklīdz šķērsojat tiltu, jūs varat just sajust asinsspiediena pazemināšanos, lēnām braucot ar logiem uz leju, garām jaukajām pasteļkrāsas pludmales mājām un vietējiem iedzīvotājiem, kas brauc ar velosipēdiem.

Tas nav tik daudz Boba Mārlija ievirzes, bet drīzāk Džeka Džonsona Bubbly Toes. Tā ir lēna, skaista un vieta, kur atjaunot saikni gan ar dabu, gan ar sevi.

Ēdiens

Ēdiens ir viens no lielākajiem iemesliem, kāpēc Anna Marija gadu no gada atgriež manu ģimeni. Ir daudz pludmales pilsētu, bet cik pludmales pilsētām mute ir dzirdīga katru reizi, kad aprakstāt ēdienu citiem cilvēkiem. Ar visu, sākot no pirkstiem smilšu restorānos, piemēram, Smilšu josla Lai rokām darinātu autentisku itāļu valodu Vinny’s, Annai Marijai ir viss.

Annai Marijai ir ne tikai labs ēdiens, bet arī lielisks ēdiens. Es neuztveru viegli vārdu, un es viegli varu pateikt, ka virtuļi plkst Virtuļu eksperiments , vistas quesadillas plkst Popo Taqueria , bietes un kāpostu salāti plkst Ēd šeit un kartupeļu zupa plkst Zilā Marlina ir mani visu laiku favorīti.

Tie ir ēdieni, pēc kuriem es regulāri alkstu, ēdieni, kuru dēļ es cenšos pārliecināt savu vīru, ka mums nedēļas nogalē jāatgriežas pie Annas Marijas, lai tikai ierobežotu manas tieksmes. Viņš vienreiz piekrita.

Pludmale

Iespējams, ka tā nav pasaulē slavena pludmale Turki un caicos vai Culebra, bet Anna Maria pludmale atrodas savā līgā. Tā ir vienīgā pludmale, kuru neatkarīgi no apmeklējuma es vienmēr redzu, kā delfīni peld no attāluma. Un pludmale, kurā es ļaušu savam dēlam spēlēt, neuztraucoties, ka viļņi viņu notrieks.

Kad mēs steidzamies vai cenšamies manu dēlu nogulēt, pludmale pretī Tortuga Inn ir pienācīga izvēle. Bet, kad mēs meklējam pludmales pieredzi, mēs braucam uz salas ziemeļu ziemeļu galu un atrodam slepeno ieeju tieši pie lielās brīvdienu mājas, par kuras nomu vienmēr sapņojam.

Mēs noparkojamies uz ielas un ejam pa šauro celiņu, apavi uzvilkti, lai izvairītos no mazajām uzlīmēm. Tad mēs ejam un šī šaurā taka kļūst par plaši atvērtu pludmali, kas stiepjas skaistās smiltīs pa labi un pa kreisi, un krāšņs jūras līča okeāns tik tālu, cik vien acis redz.

super bļodas derību spēļu ballīte

Smiltis ir mīkstas. Okeāna viļņi ir mazi, bet pietiekami lieli, lai jūs joprojām varētu pavadīt stundas, lecot tiem pāri. Un pārējā pasaule vienkārši izkūst. Kādu dienu es iznomāšu to lielo māju salas ziemeļu ziemeļu galā, lai es varētu atrasties šajā pludmalē no saules līdz saulei.

Piestātne

Tikai dažas minūtes no mūsu iecienītās pludmales ir piestātne, kas sākas ar jauku saldējuma veikals un beidzas ar lielisku skatu kaut kur ārā okeāna vidū. Saulrieta kadri ir fenomenāli, daudz labāki nekā yummy, bet vienkārši labi saldējums. Vienkārši saldējums, kas ir tradīcija, padarot to labāku nekā labi.

bērnu dušas spēles lielām grupām

Salas dienvidu pusē atradīsit slaveno Bridge Street piestātni, kas ir vairāk pazīstama ar skatu uz zvejas laivām, nevis saulrietiem. Bet tas ir obligāti jāredz un lieliska vieta, kur izpētīt pēc brokastu ēšanas Krepjeras sala vai vakariņas Blue Marlin.

Priedes prospekts

Pine Avenue vienā galā varat atrast manus iecienītākos virtuļus uz planētas. Un otrā galā ir piestātne ar sensacionāliem skatiem.

Un iesaiņots 1/2 jūdzē starp tām ir jauks Spīdīga zivju emporija kur jūs varat krāsot savus smilšu dolārus, tonnas vietējo un ilgtspējīgo veikalu, kas ir Priedes prospekta atjaunošanas projekts un Instagrammera sapnis. Un, ja jums ir paveicies, vietējais pasākums vai festivāls, piemēram, Lieldienu olu medības, uz kuru mēs devāmies pāris gadus atpakaļ.

Tortuga Inn

Es parasti neesmu atgriešanās apmeklētājs. Es palieku kaut kur un nākamreiz meklēju kaut ko citu, kas būtu par pieņemamu cenu un atbilstu manām vajadzībām. ES esmu Tortuga Inn atgriešanās apmeklētājs. Vienīgā reize, kad mēs nepalikām Tortuga Inn, bija tas, kad mēs pēdējā brīdī nolēmām iesaiņot preces un apciemot Annu Mariju uzreiz pēc pavasara brīvdienas, un tās tika izpārdotas. Nekad vairs.

Tortuga Inn ir vieta, kur palikt Anna Maria. Ar diviem baseiniem, vietu tieši pretī pludmalei, milzīgiem numuriem ar daudzām vairāku guļamistabu 'suite' iespējām un fantastisku klientu apkalpošanu, patiesībā nav labākas izvēles. Tā ir klišeja, ko es zinu, bet, kad mēs esam tur, tas ir tāpat kā mūsu mājas ārpus mājas.

Vieta

Anna Maria atrodas tikai apmēram stundu no Tampas lidostas, un tā ir lielisks nedēļas nogales ceļojums, kas pievienots ilgākam Floridas apmeklējumam. Mēs esam noskaidrojuši, ka trīs dienas nedēļas ilgas Floridas brīvdienas sākumā vai beigās ir ideāls laiks, lai izkausētu stresu no dzīves, izbaudītu pilnu dienu pludmalē un piepildītu visu manu vietējās tieksmes.

Pēc trim dienām mēs vienmēr esam gatavi doties mājās vai pie aizņemtākā aktivitātes, kuras mēs mīlam Tampā apgabalā.

Nav daudz lietu, ko es varu teikt, ka mana mazā ģimene vienmēr to dara, tradīcijas, kuras mums ir tieši tāpat kā mūsu ģimenei. Annas Marijas salas apmeklēšana ir viena un varbūt vienīgā. Pat ja tas nozīmē vienkārši izlidot uz nedēļas nogali, lai iegūtu manu kļavas bekona virtuļu un vistas quadadilla labojumu, es ceru turpināt tradīciju tik ilgi, cik vien iespējams.

Un es ļoti iesaku visiem apmeklēt vismaz vienu reizi; tikai ziniet, ka tāpat kā jūs nevarat ēst tikai vienu kartupeļu čipsu, jūs nevarēsiet apmeklēt Annu Mariju tikai vienu reizi. Tā ir atgriešanās vieta.